Vaše mnenje šteje!

Anketa o zadovoljstvu uporabnikov zdravstvenih storitev

Ste ravnokar zaključili obravnavo v našem zdravstvenem domu? Kako ste zadovoljni z zdravstveno obravnavo? Prostovoljno izpolnite anonimen vprašalnik in prispevajte k izboljševanju kakovosti!

Spoštovani uporabniki zdravstvenih storitev!

Obveščamo vas, da je Ministrstvo za zdravje sprejelo metodologijo za ugotavljanje kakovosti poslovanja z uporabniki v javnem zdravstvu v skladu s 14. členom Uredbe o poslovanju z uporabniki v javnem zdravstvu (Uradni list RS, št. 98/08 in 55/17 – ZPacP-A).

Glavna pridobitev za paciente je možnost izpolnjevanja vprašalnika v elektronski obliki preko Portala zVEM. Možnost izpolnjevanja vprašalnika se pacientom zagotavlja neprekinjeno, na voljo pa je v več jezikih.

V Zdravstvenem domu za študente Univerze v Ljubljani nam veliko pomeni zadovoljstvo uporabnikov, zato želimo izvedeti, kako ste zadovoljni z zdravstvenimi storitvami v naši ustanovi. V ta namen vas vabimo, da izpolnite anketni vprašalnik in s tem izrazite svoje mnenje. Vprašalnik je popolnoma anonimen. Izpolnjene vprašalnike bomo uporabili izključno za analizo zadovoljstva pacientov, ki jo bomo uporabili pri uvedbi izboljšav.

Za anketni vprašalnik kliknite na povezavo.

 

Letno poročilo o ugotavljanju kakovosti poslovanja 2023

Letno poročilo o ugotavljanju kakovosti poslovanja 2022

Letno poročilo o ugotavljanju kakovosti poslovanja 2021

Letno poročilo o ugotavljanju kakovosti poslovanja 2020

Letno poročilo o ugotavljanju kakovosti poslovanja 2019